Lex Woont gebruikt cookies om het surfgedrag op de website te analyseren en zodoende verbeteringen aan te brengen op gebruiksvriendelijkheid.

Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in onze gebruikersvoorwaarden.

Hoe werkt Lex

Dag in, dag uit ondersteunt Lex zijn abonnees met hun reparatieverzoeken. Als abonnee weet je zeker dat reparaties opgelost worden – voor een eerlijke prijs. Met Lex kun je rekenen op kwaliteit en garantie. Wat voor reparatie je ook nodig hebt, je belt altijd hetzelfde nummer.



VAN VERVELENDE ONTDEKKING NAAR VOLLE TEVREDENHEID
HOE LEX WERKT IN 10 STAPPEN

  1. De ontdekking

    Stel: je loopt de badkamer in en ontdekt een lekkage. Of je komt ’s avonds thuis en het licht gaat niet aan. Je staat voor de deur en je sleutel is kwijt. Een greep uit vervelende ontdekkingen die overlast geven en je veel tijd kosten.
  2. Bel Lex en meld je reparatie

    Wat er in huis ook kapot is: je pakt meteen je telefoon en belt Lex op telefoonnummer 088 - 011 70 50.
  3. Vertel wat er aan de hand is

    Je krijgt een medewerker van het Klant Contact Center aan de lijn. Al onze medewerkers hebben kennis van zaken en verzamelen telefonisch zoveel mogelijk relevante informatie over jouw reparatieverzoek. Lex kent zijn leden. Je hoeft dus geen extra informatie over jouw woning te geven of betaalgegevens achter te laten. Bovendien hoor je meteen of jouw melding binnen het abonnement valt of dat je per minuut betaalt.
  4. Maak een afspraak (met spoed)

    Je plant direct een afspraak in de agenda van de vakman die je nodig hebt. Zo weet je meteen waar je aan toe bent. Bij calamiteiten – denk aan een gaslek of een rioolverstopping – staat er binnen 2 uur een specialist bij je voor de deur.
  5. Je krijgt een sms’je

    Lex houdt je stipt op de hoogte van de afspraak. Ook als de planning verandert, geeft Lex dat tijdig met een sms’je door.
  6. De Lex-specialist voert de reparatie uit…

    Het team van Lex selecteert partners om reparaties uit te voeren. Dat zijn stuk voor stuk specialisten die weten hoe je een probleem vakkundig verhelpt. Er komt dus iemand langs die de reparatie uitvoert namens Lex. Omdat we uitsluitend met gecertificeerde vakmensen werken, krijg je gegarandeerd kwaliteit, service en garantie.
  7. …en ruimt alles netjes op

    Reparaties zorgen soms voor overlast. Lex staat erop dat onze mensen jouw woning netjes achterlaten.
  8. Na afloop ontvang je een rapport

    De specialist maakt altijd foto’s van de situatie en van de uitgevoerde werkzaamheden. Vraagt de verzekering om een rapportage? Dan stuurt Lex een volledig rapport op – kosteloos.
  9. Hoe tevreden ben jij?

    De belangrijkste graadmeter voor onze dienstverlening is de klanttevredenheid. Lex meet jouw tevredenheid na iedere uitgevoerde reparatie.
  10. De rekening: zonder verrassingen

    Valt jouw reparatie binnen het abonnement, dan ontvang je geen factuur. Indien jouw reparatie buiten het abonnement valt, dan rekent Lex alleen de echte reparatietijd (per minuut) en geen voorrijkosten!

Abonneer je nu op Lex