Hoe werkt Lex

Dag in, dag uit ondersteunt Lex zijn abonnees met hun reparatieverzoeken. Als abonnee weet je zeker dat reparaties opgelost worden – voor een eerlijke prijs. Met Lex kun je rekenen op kwaliteit en garantie. Wat voor reparatie je ook nodig hebt, je belt altijd hetzelfde nummer.



VAN VERVELENDE ONTDEKKING NAAR VOLLE TEVREDENHEID
HOE LEX WERKT IN 10 STAPPEN

1.  De ontdekking

Stel: je loopt de badkamer in en ontdekt een lekkage. Of je komt ’s avonds thuis en het licht gaat niet aan. Je staat voor de deur en je sleutel is kwijt. Een greep uit vervelende ontdekkingen die overlast geven en je veel tijd kosten.

2.  Bel Lex en meld je reparatie

Wat er in je woning ook kapot is: je pakt meteen je telefoon en belt het Klant Contact Center van Lex op telefoonnummer 088 - 011 70 50.

3.  Vertel wat er aan de hand is

Tijdens kantoortijden krijg je een medewerker van Lex aan de lijn. Buiten kantoortijden kunnen alleen calamiteiten worden gemeld bij Lex. Al onze medewerkers hebben kennis van zaken en verzamelen telefonisch zoveel mogelijk relevante informatie over jouw reparatieverzoek. Lex kent zijn leden. Je hoeft dus geen extra informatie over je woning te geven of betaalgegevens achter te laten. Bovendien hoor je meteen of de melding binnen het abonnement valt of dat je voor dit reparatieverzoek rekening moet houden met extra kosten. Lex hanteert vaste tarieven voor verschillende reparatieverzoeken buiten het abonnement. Zie hiervoor onze prijslijst. Zorg er wel voor dat je Lex schriftelijk informeert indien je binnen je abonnement verhuist naar een andere woning. Dan kan Lex hier rekening mee houden.

Klik hier voor onze prijslijst  

 

4.  Maak een (spoed)afspraak

Je plant direct een afspraak in de agenda van de monteur die je nodig hebt. Zo weet je meteen waar je aan toe bent. Je ontvangt direct per e-mail een bevestiging van de afspraak die je hebt gemaakt. Bij calamiteiten – denk aan een gaslek of een rioolverstopping – staat er binnen 2 uur na de melding een monteur bij je voor de deur.

5.  Je krijgt een sms’je

Lex houdt je stipt op de hoogte van de afspraak en stuurt je 24 uur van tevoren een herinnering met de datum en het tijdstip van de afspraak. Daarnaast ontvang je een bericht zodra de monteur van zijn vorige klus vertrekt zodat je hier rekening mee kan houden. Ook als de planning verandert, geeft Lex dat tijdig aan je door.

6.  De Lex-monteur voert de reparatie uit…

Lex werkt uitsluitend met gecertificeerde monteurs zodat je gegarandeerd kwaliteit, service en garantie krijgt.

7.  …en ruimt alles netjes op

Reparaties zorgen soms voor overlast. Lex staat erop dat de monteurs de woning netjes achterlaten.

8.  Na afloop ontvang je een rapport

De monteur maakt altijd foto’s van de situatie en van de uitgevoerde reparaties. Vraagt de verzekering om een rapportage? Dan stuurt Lex een volledig rapport op – kosteloos.

9.  Hoe tevreden ben jij?

De belangrijkste graadmeter voor onze dienstverlening is de klanttevredenheid. Lex stuurt je een e-mail om je tevredenheid te meten na iedere uitgevoerde reparatie.

10.  De rekening: zonder verrassingen

Omdat je abonnee bent, krijg je niet eens een rekening – tenzij bij de intake blijkt dat jouw melding niet binnen het abonnement valt. In dat geval ontvang je een factuur volgens het vaste tarief voor de betreffende reparatiewerkzaamheden.

Abonneer je nu op Lex