Veel gestelde vragen

De belangstelling voor de abonnementen van Lex is groot. Inmiddels voerde Lex meer dan 350.000 uit bij meer dan 100.000 woningen. En de teller loopt dagelijks verder op. Betaal jij nog voorrijkosten bij een reparatie aan jouw huis? Sluit je aan bij Lex en profiteer van dezelfde voordelen als onze abonnees.

 

Omdat de reparatieservice van Lex uniek is in Nederland, bellen woningbezitters ons regelmatig op met vragen. Hoe krijgt Lex dit voor elkaar? Het is natuurlijk ook even wennen: een abonnement voor reparaties. Veel consumenten vergeten dat verzekeraars bij calamiteiten alleen de gevolgschade vergoeden. Lex repareert de oorzaak. We zetten de meest gestelde vragen voor je op een rij:

Lex doet zijn best om zoveel mogelijk reparaties aan te bieden in het abonnement. De meest voorkomende reparaties vallen binnen het abonnement.
De looptijd van een abonnement is 12 maanden. Daarna is Lex maandelijks opzegbaar.
Lex rekent geen voorrijkosten en staat ook bij spoed zonder toeslagen voor je klaar. Verder zijn onze tarieven zeer scherp.
Ja natuurlijk! Bij calamiteiten kun je gewoon 's nachts bellen. Lex is 24 uur per dag bereikbaar. 7 dagen per week.
Jazeker. Het mooie is dat je ook dan geen voorrijkosten betaalt. Je betaalt een vast tarief dat verschilt per reparatieverzoek. Als abonnee kun je zoals altijd rekenen op een vlijmscherpe prijs.
Geen zorgen, er zijn geen addertjes. Maar we begrijpen dat je voorzichtig bent met nieuwe ontwikkelingen. Lex kan vaste prijzen rekenen omdat we de kosten van alle veelvoorkomende reparaties nauwgezet analyseren.

Aanmelden op de website is het gemakkelijkst. Op deze pagina meld je je aan.  Je ontvangt een bevestigingsmail met alle benodigde informatie. Je betaalt een eenmalige entree-fee van € 39,95.
Als het dringend is, is telefonisch aanmelden ook mogelijk. Bel dan naar 088 - 011 70 50.

Je abonnement gaat inderdaad meteen in.
Nee, niet alle reparatieverzoeken vallen binnen het abonnement. Allereerst verricht Lex binnen het abonnement uitsluitend reparaties. Ten tweede vergoedt Lex binnen het abonnement de onkosten per reparatieverzoek tot maximaal € 500,-. In het zeldzame geval dat de reparatiekosten hoger uitpakken, dan verrekent Lex de extra werkzaamheden per minuut.
Het team van Lex selecteert partners om reparaties uit te voeren. Dat zijn stuk voor stuk specialisten die weten hoe je een reparatie vakkundig oplost. Er komt dus iemand langs die de reparatie uitvoert namens Lex. Omdat we uitsluitend met gecertificeerde vakmensen werken, krijg je gegarandeerd kwaliteit, service en garantie. Lex stelt strenge regels op waar de vakman zich aan dient te houden. Daar zien we ook op toe.
Nee, Lex werkt niet met offertes. Want een offerte is altijd een schatting, waarbij de vakman rekening houdt met allerlei onzekerheden en risico’s. Je betaalt dus al snel te veel voor een reparatie. Lex analyseert de kosten van alle uitgevoerde reparaties (al meer dan 350.000). Daarom rekent Lex voor reparatieverzoeken buiten het abonnement met vaste tarieven. Transparant en eerlijk.
Ai, dat is vervelend. Lex had nog wel een sms gestuurd met een herinnering wanneer de vakman precies langskomt. Natuurlijk komt Lex nog een keer langs, maar omdat hij nu voor niks bij jou voor de deur stond, kon hij geen ander werk aannemen. Daarom stuurt Lex een rekening van € 60,-.

 

Abonneer je nu op Lex